1. Головна
  2. /
  3. Новини
  4. /
  5. Інженерний тиждень

З 01.02 по 12.02.2021 року ХрестівськаЗОШ I-III ступенів перетворилася на мейкерський та дослідницький майданчик. Уже другий рік поспіль здобувачі освіти та вчителі нашого закладу долучаються до Всеукраїнського інженерного тижня в рамках розвитку STEM-освіти та впровадження STEM-навчання.

Інженерний тиждень – проєкт для школярів молодших, середніх та старших класів, покликаний зацікавити дітей наукою і дати їм поштовх до розвитку власного інженерного потенціалу. Саме інженерія робить наше життя таким, як воно є.

На жаль, більшість учнів, а особливо дівчат, навіть не розглядають для себе можливість стати частиною інженерної спільноти, оскільки вважають, що не мають відповідних здібностей.

Завдяки проєкту учні 1-11 класів, в тому числі діти з особливими освітніми потребами, на чолі з вчителем хімії Серебрій Ларисою Анатоліївною та вчителем фізики Калінкіною Надією Петрівною на один тиждень занурилися у світ науки і технології, змогли відчути науку на дотик.

У проведенні тижня взяли участь близько двох сотень дівчаток і хлопчиків, які працювали на рівних, і на певний час стали юними винахідниками та інженерами!

Найцікавішим для всіх стало перетворення класів на мейкерські та дослідницькі лабораторії. Діти в групах працювали над інженерними завданнями з різних напрямів та ділилися враженнями один з одним: почули звук, дізналися про альтернативні рішення, керували тиском, спробували надути кульку іншим способом, знайшли суперсилута багато іншого.

Більшість запропонованих інженерних рішень були випробувані. Найбільшою популярністю користувалися: аквалангісти, маракаси, вітряки, імітація голосу, круть-верть, махоліт, модель барометра, паперова «слінкі» та інші. А паперова маска, виготовлення санітайзера, фонтану Герона та моделі вуха старшокласниками стало справжнім дослідженням, що, можливо,змотивувало когось до майбутньої професії.

Основною метою заходу було створення ситуації успіху для всіх дітей. І це вдалося завдяки спільній дружній команді однодумців. Радісні обличчя, усмішки, а інколи й емоції, які зашкалювали, говорять про те, що дітям було цікаво, а ми, дорослі, на правильному шляху.  

Гадаєте, що учасниками «Інженерного тижня» були тільки учні та їх вчителі? А ось і ні!

Спочатку діти неабияк заінтригували батьків купою різних скріпочок, пляшечок, соломинок, горняток та інших, непритаманних для їх шкільних рюкзаків, речей, які вони брали з собою до школи.А ввечері на родини чекали невеличкі наукові презентації з демонстрацією інженерних виробів, створених школярами, та поясненнями принципів їх дії.

Цікаво було усім! А залучення до участів інженерному тижні дітей з особливими освітніми потребами було справжньою їх соціалізацією.

Тиждень промайнув дуже швидко, бо було незвично та захоплююче!

Кожен із присутніх отримав неймовірне задоволення від магічної атмосфери науки.

Активно! Весело! Креативно! Науково!

Інженерний тиждень – це драйвово!

Людям із порушенням зору